Zaštitite ono što vam je važno

Opozivi/SSP

ZAŠTITITE ONO ŠTO VAM JE VAŽ­NO

Do opoziva vozila dolazi kad kompanija Mazda Europe utvrdi da jedan od naših modela ima nedostatak u vezi sa sigurnošću ili da nije u skladu sa nacionalnim sigurnosnim standardom. Možete da proverite da li se opoziv odnosi i na vaše vozilo, a sve što vam treba je identifikacioni broj vozila (VIN).
 
 

ŠTA ZNAČI OPOZIV?

Kada Mazda identifikuje problem koji se odnosi na sigurnost, propise ili emisije, fabrika će službeno objaviti servisni opoziv. Mazda vlasnike obaveštava o servisnom opozivu preporučenom poštom u najkraćem mogućem roku kako bi vlasnici dogovorili besplatan pregled ili popravku u ovlašćenom Mazda servisu.
 
 

ŠTA JE PROGRAM POSEBNOG SERVISA (SSP)?

Kada Mazda identifikuje nedostatak koji se odnosi na iznimno zadovoljstvo kupca, kompanija će najaviti SSP. Mazda vlasnike obaveštava u najkraćem mogućem roku kako bi vlasnici dogovorili besplatan pregled ili popravku u ovlašćenom Mazda servisu.
 

Da li je moja Mazda predmet opoziva?

Proverite informacije o opozivu pomoću broja šasije vozila (VIN).

Broj šasije vozila (VIN) sastoji se od 17 karaktera

Nije pronađen nijedan opoziv za ovaj broj šasije (VIN)

VIN (broj šasije): {{searchString}}

Trenutno se ovaj broj šasije (VIN) ne nalazi u Mazdinoj bazi servisnih opoziva

Vaše vozilo je predmet opoziva ({{responseData.length}})

VIN (broj šasije): {{searchString}}


{{item.campaignNumber}}

{{item.description}}

Napomena

  • U slučaju servisnih opoziva vlasnici treba da se obrate najbližem ovlašćenom Mazda distributeru kako bi se obavila BESPLATNA popravka vozila.
  • Popravka kvara u okviru poslednjih 14 dana ponekad nije odmah vidljiva zbog minimalnog roka za ažuriranje sistema. Zanemarite obavljene popravke u rezultatima pretraživanja.
  • Kupci se obaveštavaju da se rezultat zasniva na bazi podataka uživo i stoga je podložan promenama u zavisnosti od vremena provere. Preporučujemo povremenu proveru najnovijih informacija o opozivu.

Da li je moja Mazda predmet opoziva?

Proverite informacije o opozivu pomoću broja šasije vozila (VIN).

Broj šasije vozila (VIN) sastoji se od 17 karaktera

Nije pronađen nijedan opoziv za ovaj broj šasije (VIN)

VIN (broj šasije): {{searchString}}

Trenutno se ovaj broj šasije (VIN) ne nalazi u Mazdinoj bazi servisnih opoziva

Vaše vozilo je predmet opoziva ({{responseData.length}})

VIN (broj šasije): {{searchString}}


{{item.campaignNumber}}

{{item.description}}

Napomena

  • U slučaju servisnih opoziva vlasnici treba da se obrate najbližem ovlašćenom Mazda distributeru kako bi se obavila BESPLATNA popravka vozila.
  • Popravka kvara u okviru poslednjih 14 dana ponekad nije odmah vidljiva zbog minimalnog roka za ažuriranje sistema. Zanemarite obavljene popravke u rezultatima pretraživanja.
  • Kupci se obaveštavaju da se rezultat zasniva na bazi podataka uživo i stoga je podložan promenama u zavisnosti od vremena provere. Preporučujemo povremenu proveru najnovijih informacija o opozivu.

POTREBAN VAM JE LIČNI KONTAKT?

PRONAĐITE MAZDA DISTRIBUTERA

Pronađite lokalnog Mazdinog distributera i stupite u kontakt već danas kako biste zatražili informacije o uslugama i dodatnoj opremi ili dobili odgovore na pitanja o Mazdi.