„Igla je toliko poznat predmet da ga ljudi ponekad pogrešno smatraju jednostavnim alatom”, govori Harada. „Ali, proces proizvodnje je kompleksan i sofisticiran i uključuje puno različitih tehničkih postupaka poput rezanja, utiskivanja, brušenja i elektrogalvanizovanja. Hirošimski proizvođači su neprekidno radili na poboljšanju svakog postupka kako bi stvorili inovativne igle koje služe raznim potrebama.”
Baš kao i kod izrade dobrog mača, čelik je potrebno kaliti i gnječiti kako bi igla bila jaka i fleksibilna, a istovremeno otporna na savijanje i slamanje. Očica se polira iznutra i spolja kako bi uvlačenje konca bilo lakše, dok se vrh igle abrazivno polira sredstvom velike gustoće kako bi se obezbedila oštrina.
Te igle moraju biti jake i fleksibilne, ali i otporne na savijanje i slamanje
Čak i ako se igla slomi ili njen vrh postane tup, ona se neće samo baciti. Prema dugotrajnoj tradiciji, igle i pribadače koje više nisu korisne odnose se u hramove ili svetilišta. Na tom putu prema penzionisanju, kako bi „blago sleteli” na svoj poslednji počinak, ti sitni alati su postavljeni vrhom prema dole u gladak kolač od tofua. Zatim im se u ritualu hari kuyō zahvaljuje za njihovo služenje. Taj običaj je nastao pre otprilike četiristo godina i još uvek se poštuje u određenim hramovima i svetilištima širom zemlje, obično 8. februara ili decembra.
„Kvalitetna igla je puno udobnija i omogućuje vam sate šivenja bez da se umorite”, objašnjava Mutsuko Yawatagaki, profesionalni izrađivač prekrivača i učitelj vezenja. „A dobijate i bolje rezultate. Dobri alati su ključni za obavljanje dobrog posla.”