Automobili postaju sve više definisani softverom, pa se staromodni merni podaci u vezi sa kupovinom poput vremena ubrzanja sve više zamenjuju promišljenijim opcijama. Kad je reč o kupovini novog vozila, danas je na prvom mestu kombinacija usavršenih sigurnosnih mera, novih tehnologija za automobil i vozača i promišljenih načela dizajna, pri čemu je vozač na prvom mestu.
To Mazdi predstavlja zanimljiv izazov. Kako da automobil učini što sigurnijim, a istovremeno zabavnim za vožnju? Da bismo išli još dalje, kao što to čini Mazda sa svojom proaktivnom filozofijom sigurnosti, kako upotrebiti tehnologiju za stvaranje automobilskog društva bez nezgoda u kojem je vozač osnažen?
Takahiro Tochioka, rukovodilac programa za napredne sisteme za pomoć vozaču (ADAS) u Mazdinom odeljenju za planiranje razvojne strategije, objašnjava da taj cilj za ublažavanje rizika ima humaniji pristup. »Vozač nam je uvek na prvom mestu«, govori. »Nudimo sigurnosnu tehnologiju vozila koja im omogućuje uživanje u samoj vožnji automobilom, bez da ih pritom ometa.«